(On)tevreden?
Praktijkaccreditering
Onze praktijk draagt het keurmerk NHG-Praktijkaccreditering. Dit betekent dat u erop kunt vertrouwen dat onze praktijk goed is georganiseerd en dat wij ons blijven ontwikkelen om u steeds beter te kunnen helpen.
Patiëntenenquête
U staat centraal in onze huisartsenpraktijk. Uw mening is daarom heel belangrijk. Minimaal een keer per drie jaar vragen we patiënten om een enquête in te vullen. De antwoorden van onze patiënten geven informatie waar de praktijk van kan leren. En dat is wat een goede praktijk wil: leren hoe zij hun werk verder kunnen verbeteren.
De laatste enquête is in 2020 gehouden. Naar aanleiding van uw opmerkingen in 2020 hebben wij een aantal punten verbeterd. Een verslag van deze enquête kunt u hier inzien.
Heeft u suggesties voor verbetering? We horen ze graag!
Klachten?
Wij doen ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan er wel eens iets fout gaan of anders gaan dan u had verwacht. Wij nodigen u uit om dat vooral kenbaar te maken, zodat wij de zaak kunnen bespreken. Mogelijk is er iets wat we kunnen leren of verbeteren.
U kunt via de assistente een afspraak maken of vragen om een klachtenformulier. Wij nemen dan contact met u op. Mocht een gesprek niet tot een voor u bevredigend resultaat leiden, dan kunt u de zaak voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie. Klik hier voor meer informatie over onze klachtenregeling.